fredag 8 juni 2012

I god tid

Sista veckan i juli fyller min sonhustru år. Då ska hon få den här väskan av mig.

Tala om framförhållning! Det var längesen jag var färdig med något i så god tid.
Om hon gillar den här väskan lika bra som den förra jag sydde åt henne, så kommer jag garanterat att få byta handtagen. Därför har jag fäst dem i små metallringar, så de går lätt att byta ut.

Färgen blev inte bra på den här detaljbilden (väskans färg är som på första bilden), men jag får inte till det bättre.

Mönstret hittade jag hos Lappeklipp

10 kommentarer:

  1. Jättesöt väska! kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Den kommer hon säkert att tycka lika bra om som den förra!

    SvaraRadera
  4. Skönt att vara ute i tid,,och fin blev den också!!Kram

    SvaraRadera
  5. Snygg väska och så fantastiskt att vara ute i god tid. Annika

    SvaraRadera
  6. Fin somrig väska. Bra ide med handtagen, Min första kasse gillar jag så den har fått 3 nya handtag,Dags byta igen.
    Kram Ha en fin Helg
    Marianne

    SvaraRadera
  7. Väskan är supersöt!
    Känner igen det blommiga tyget. Jag har haft det förr.
    Det är så fint tycker jag!
    Tack för länken!
    Jag ska testa denna någon dag!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken underbart ljuvlig och somrig väska du sytt! Klart hon kommer att gilla den!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  9. Väskan blev jättesnygg och gullig i de tygerna.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hejsan!

    Den blev ju alldeles underbar, jag äääälskar ljusrött!!!!
    TACK för att du ville visa mej.
    Kram från Finland

    SvaraRadera