måndag 17 november 2014

Snart jul eller i alla fall advent

Den här veckan har jag faktiskt något nysytt att visa. Den har legat till sig litet, men nu är det ju ganska snart advent, så då kan jag visa vad jag pysslat med under hösten.


Yngsta barnbarnet fyllde två år den 14 november och hans present i år blir en adventskalender som han får när vi besöker honom kommande helg.





Det var inte helt lätt att hitta fina knappar som de eventuella paketen ska hänga i. Jo, fina var många, men alldeles för dyra, eftersom jag skulle ha 24 stycken. Till slut nöjde jag mig med vanliga röda, runda. Det går det 

Eftersom det är måndag länkar jag till Eva och hennes Visa och berätta

11 kommentarer:

  1. Förstår du haft fullt upp Birgitta i höst!!!Fin är den din adventskalender och jag är glad att du vill vara med och INSPIRARE ssamt länka den till Visa och Berätta måndag/Bambikram

    SvaraRadera
  2. Så fina tomtar som klättrar på stegen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snygg adventskalender, blir en fin bonad sen när han inte vill ha den som kalender.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Jättetrevlig adventskalender, förstår du har haft ett pyssel med att få den färdig! Kram

    SvaraRadera
  5. Jättefin! Visst var den kul att sy?
    kram

    SvaraRadera
  6. Toppenfin kalender! Vilket jobb du har gjort!
    Kramisar

    SvaraRadera
  7. Jättefin kalender, lyckliga barnbarn!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Superfin adventskalender tvååringen kommer att få. Verkligen fina färger.

    SvaraRadera
  9. En jättefin adventskalender !

    SvaraRadera
  10. Jättefin tomtekalender som kommer att bli till glädje under många år!
    kram
    Vivianne

    SvaraRadera