fredag 3 januari 2014

Jag vann!

Vilken tur jag hade. Jag vann Majas decemberutlottning för scraps. Idag kom vinsten, ett stort kuvert med en massa scraps. Tyvärr tänkte jag inte på att fota tygerna när de låg fint paketerade med rutigt band runt sig. Jag hade alldeles för bråttom att titta på härligheten.

Så här ser i alla fall tygerna ut. Det är så många så jag fick svårt att fota alla på en gång.


De tyger som är mest gula kommer direkt att hamna i min låda med SBS-tyger. De övriga  kommer jag att använda i andra scrapsarbeten.
Tack än en gång, goa Maja.

5 kommentarer:

  1. Inte bara jag som är "tuggummi" tur är väll det :)
    Fina vinster du fick .
    Må så gott

    SvaraRadera
  2. Syr också scraps idag och Grattis till vinsten!!Bambikram

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig gottehög!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. Grattis till en härlig vinst.
    Kram Kerstin

    SvaraRadera