onsdag 18 maj 2011

Herr sprätt!

Var är herr sprätt?
Gr, så irriterande. Medan jag testade stygnlängd och bredd på provlapp med samma tyger som min blivande bonad - då blev sömmen minsann fin. Men så fort jag satte i första blocken med applikation så började det trassla. Fast det fattade jag ju inte på en gång.

Jag hoppas verkligen att jag hittar någon av mina två braiga sprättar och inte bara de där halvskapliga sakerna.

Nu börjar letandet igen! I vilken av alla kartongerna kan jag ha såna småsaker. Det blir kanske inte så mycket sytt nu :-(

6 kommentarer:

  1. En sådan sak hade jag inte vågat lägga i en låda, tänk om den kom bort? Hur skulle jag överleva i så fall?

    SvaraRadera
  2. Jag har mina sprättar utportionerade på olika ställen!
    Förhoppningsvis kan jag alltid hitta någon!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du hittar han,,,svår att vara utan!!kramar

    SvaraRadera
  4. Hoppas du hittat den vid det här laget! Kram Katarina

    SvaraRadera
  5. Sååå irriterande när maskinen strular. Hittar man dessutom inte en bra sprätt så är det ändå värre. Lycka till med letandet och hoppas maskinen skärper till sig.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Det är väl typiskt att det ska bli så där! Hoppas Herr Sprätt hoppar fram och hjälper dig!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera