onsdag 16 februari 2011

Åt skogen!

Det gick åt skogen på stört när jag skulle formatera. Datorn godtar inte min nyckelkod. Fattar inte ett smack för det står antecknat på skivans konvolut att det är till min nya dator - och det så den här gammeldatorn kallas.

Nu lägger jag inte mer tid på det här. Så småningom, när jag kommit igång i Gävle så ska jag försöka fixa så jag kan ha min bärbara dator, men med stor skärm och löst tangentbord. Förmodligen är det väl bara att koppla ihop allt, men just nu ids jag inte plocka isär allt. Det ska ju snart plockas isär i alla fall.

4 kommentarer:

  1. Det är bland det mest störande tycker jag, när datorerna inte vill vad jag försöker göra! Men, när det funkar, ja då är jag stolt...kramen!

    SvaraRadera
  2. Det där med teknik .... Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller med föregående skrivare!!Lycka till!!Kramen

    SvaraRadera
  4. Dator är som män, de gör sällan som vi säger åt dem att göra...
    Kram Lizzan

    SvaraRadera