söndag 20 februari 2011

Stor skärm!

Nu har jag stor skärm, högtalare och stort tangentbord inkopplat på min lilla dator.


En del har jag fixat själv, men det mesta har min sambo fått hjälpa mig med. Min bärbara dator måste stå litet på glänt, annars går den ner i viloläge. Det ser litet fånigt ut, men vad gör det. Nu ser jag bra, har lättare att skriva och kan lyssna på musik utan att det är så burkigt.

Min stora burk med hårddisken har flyttat bort till sambons datorplats.
Det vill bli bra!

4 kommentarer:

  1. Har vant mig med endast laptopskärmen numera, men i början saknade jag den stora. Test om bild nu kommer med...verkar inte funka ändå. Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Kör med laptop nu för tiden. Varmt och gott i knät! Bara man inte täcker lufthålen;-).
    Vill passa på och tacka. Presenten har använts flitigt!!!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  3. Skönt med en ordentlig skärm emellanåt - speciellt vid stygnsättning.
    Fast med denna lilla laptop jag hr så ser jag rätt bra ändå.
    Kul med nya fungerande saker i varje fall.
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Kom in här av en slump och tänkte hjälpa dig när ja ändå är här. Du behöver inte ha datorn uppfälld på det sättet för att det den inte ska försätta sig i viloläge, det finns inställningar för det i kontrollpanelen/Energialternativ. Vassego :)

    SvaraRadera